Stiekem zou ik dit willen veranderen aan mijzelf

Je bent perfect zoals je bent. Iets wat ik met enige regelmaat probeer mezelf wijs te maken. Het heeft twee kanten, niemand is perfect maar voor jezelf kun je je wel perfect voelen. Ik struggle al jaaaaaren met een aantal zaken waar ik behoorlijk onzeker van kan worden. Sommige momenten is het up top en andere momenten valt het weer en kan ik prima met mijzelf door 1 door. Alles valt en staat met zelfliefde. Goed, dat is ander verhaal. Wel ga ik je meenemen in mijn onzekerheid wat betreft mijn lichaam en de dingen die daarbij horen.

Mijn lovehandles om maar meteen met de deur in huis te vallen. Zolang ik mij kan herinneren zitten die dingen daar. Toen ik veel sportte waren ze aanzienlijk geslonken. Maar 5 zwangerschappen heeft ook niet erg veel goeds gedaan voor dit stukje van mijn lijf. Working on it. Maar neemt niet weg dat ik ze het liefst het raam uit zou gooien. Ze gewoon super onhandig. Een high waisted jeans? Schrijf dat maar op je buik. Past net niet. Nou zijn bepaalde oefenin…

4 x gezonde rijstwafels


The good old times, gezond ontbijten. Nu crave ik 's morgens voor veel meer dan alleen gezonde hapjes. Mama dingen enzo! Maar ik let op wat ik eet, anders is dat lijf nooit ready steady voor de zomer. Ik ben de laatste dagen aan het experimenteren met rijstwafels en beleg. Je kunt er eigenlijk alles op mikken. Enne... ik begin stiekem een hele grote liefde te kweken voor roomkaas ♥



Net als de rijstwafels kun je met roomkaas ook alle kanten op. Heerlijk! Zo maakte ik dus een aantal verschillende variaties met rijstwafels.

1. Rijstwafel met ei en roomkaas; Een dun laagje roomkaas, eitjes gesneden erbovenop en afmaken met peper (eventueel zout) Ook lekker om er nog een paar plakjes avocado aan toe te voegen.

2. Rijstwafel met roomkaas, kommer en tomaat; Dit is mijn FAV ♥ Normaal deed ik met Hüttenkäse, maar nu ik het heb geprobeerd met roomkaas ben ik nog verliefder!

3. Rijstwafel met roomkaas en olijven; Te lekker! Neem dan vooral de pittige olijven voor net dat beetje extra.

4. Rijstwafel met smeerworst en kommer; Oke, geen roomkaas maar smeerworst blijft ook een favorietje van mij. Vooral met de kommertjes erop. Wist je dan smeerworst namelijk ook gewoon gezond is?  Deze bevat namelijk Vitamine A, ijzer, Foliumzuur en Vitamine B12. Ook lekker om af te toppen met een tomaatje.

Of

- Roomkaas met Jam
- Roomkaas met Kipfilet
- Roomkaas met zalm
- Roomkaas met Pesto
- Roomkaas met bieslook (zelf geknipt)
- Roomkaas met geraspte wortel
- Roomkaas met paprika
- Roomkaas met radijsjes
- Roomkaas met honing
- Roomkaas met appel, banaan, peer (etc)

Moet ik nog even doorgaan me het lijstje? 😉 Je kunt echt EINDELOOS variëren met Roomkaas en nog leuker, een beetje kleurstof toevoegen voor fantastische unicorn en mermaid broodjes/rijstwafels!