Het nieuwe WW - Mijn avontuur

Misschien heb je het voorbij zien komen op mijn Instagram, mijn nieuwe avontuur met het nieuwe WW. Oftewel het nieuwe Weight Watchers. We zijn nu bijna anderhalve maand onderweg en het leek mij leuk om jullie iets meer te vertellen.

Wat is het precies? 
MijnWW is een programma / tool om het afvallen en gezonder eten makkelijker dan ooit te maken doordat deze geheel gepersonaliseerd is. Flexibiliteit en vrijheid staan hierbij bovenaan. Lang verhaal kort, dit werkt voor iedereen. Ik ben bijvoorbeeld het type dat een hekel heeft aan calorieën tellen. Ik kan dat gewoon niet en daarvoor vind ik eten ook veel te lekker (knipoog). Een beetje hulp voor een gezonde levensstijl daarentegen is niet verkeerd. Maar wat voor de één werkt, hoeft voor de ander niet te werken. En daarom vul je bij mijnWW een vragenlijst is. De peilt uitgebreid de voedingsvoorkeuren. Ik geef bijvoorbeeld fulltime borstvoeding. Dat betekend dat ik meer voeding nodig heb dan iemand die geen borstvoeding geeft. En het fij…

Hunkemöller opent flagship store in Den Bosch

Winkelen in de Hunkemöller flagship store te Den Bosch wordt een helemaal nieuwe ervaring. Nog steeds met de bekende Hunkemöller elementen, maar met een warmer, vrouwelijker en meer fashionable gevoel: een hotel concept. In lijn met de nieuwe huisstijl van Hunkemöller, is het kleurgebruik in de winkel zwart, wit, grijs en roze. Het strakke logo kreeg op de plek van het trema een strikje, geinspireerd op het strikje dat je op bijna elke beha vindt.
De uitstraling is verzacht door gebruik van ronde vormen en afwisseling in zachte en harde materialen. Door goede toepassing van verlichting wordt meer een theater- dan een winkelgevoel gecreëerd. In november 2010 opende Hunkemöller al een flagship store in Rotterdam met dit concept, wat een groot succes is geworden.

Voor het design van de winkel nam Hunkemöller een hotel als uitgangspunt om haar klanten een warm, vriendelijk en servicegericht gevoel te geven. De entree van de winkel heeft de uitstraling van een hotel lobby. De nieuwste items worden gepresenteerd als ‘new arrivals’ aan een wand van opgestapelde, open koffers. De presentatietafels lijken op het ontbijtbuffet, maar dan gevuld met “delicious lingerie”. Een TV scherm toont non-stop het laatste mode- en lingerienieuws en ook het direct bestellen vanuit de webshop op Ipads is mogelijk. Een extra service voor de klant zijn de speciale scanners, waarbij de membercard vanaf je smartphone gescand kan worden. Deze digitale membercard kun je gebruiken door de Hunkemöller app te downloaden op je smartphone. Klik hier voor de app

De paskamers zien eruit alsof je een hotelgang in loopt en nodigen uit om de nieuwste items te gaan passen. Om de “fitting experience and world class service” te kunnen geven die past bij een first class hotel, is elke paskamer voorzien van een “Do not disturb” of “Assistence needed” deurhanger, want in alle rust passen is een must voor lingerie. Niets is zo vervelend als je eerst weer volledig aan te moeten kleden om een andere maat te zoeken. Het personeel in de winkel staat voor je klaar om je te adviseren, professioneel je maten te nemen en je te helpen de best passende beha uit de collectie te vinden. Er is er zelfs “roomservice” aanwezig. Druk in de paskamer op de bel en het winkelpersoneel gaat voor je op zoek en komt terug met een bell boy trolley vol slipjes en bh’s in de juiste maat.






www.hunkemoller.nl