Geen leven zonder telefoonhoesje meer voor mij

Lompe Leo, zo werd ik altijd genoemd door de mensen die mij goed kennen. Ik ben het type vrouw die al sinds zij kan lopen, kan struikelen over wifi, vallen over een luciferstokje en ga zo maar door. Maar daarnaast hebben mijn telefoons het ook erg zwaar met mij als hun eigenaar. Wanneer je als jong broekie dan ook altijd de nieuwste telefoons moest en zou hebben was dit soms toch wel even heel erg zuur. 

Enige tijd geleden kreeg ik via mijn werk de nieuwste van de nieuwste telefoon om te testen. Zo gelukkig als een kind in een snoepwinkel. Ik vond het zeer onnodig om een telefoonhoesje aan te schaffen voor deze nieuwe telefoon, ik zou hem echt niet laten vallen hoor. Maaaaaaar de dag dat dit wel gebeurde staat voor eeuwig te boek als één van de zwarte dagen in mijn leven. Ik liep met de hond en tegelijkertijd was ik aan het appen. Gewoon geen goede combinatie. Althans, voor mij niet. Hij viel letterlijk een paar millimeter naast het gras! Ja echt naast het gras! De stoeptegels konden m…

Hunkemöller opent flagship store in Den Bosch

Winkelen in de Hunkemöller flagship store te Den Bosch wordt een helemaal nieuwe ervaring. Nog steeds met de bekende Hunkemöller elementen, maar met een warmer, vrouwelijker en meer fashionable gevoel: een hotel concept. In lijn met de nieuwe huisstijl van Hunkemöller, is het kleurgebruik in de winkel zwart, wit, grijs en roze. Het strakke logo kreeg op de plek van het trema een strikje, geinspireerd op het strikje dat je op bijna elke beha vindt.
De uitstraling is verzacht door gebruik van ronde vormen en afwisseling in zachte en harde materialen. Door goede toepassing van verlichting wordt meer een theater- dan een winkelgevoel gecreëerd. In november 2010 opende Hunkemöller al een flagship store in Rotterdam met dit concept, wat een groot succes is geworden.

Voor het design van de winkel nam Hunkemöller een hotel als uitgangspunt om haar klanten een warm, vriendelijk en servicegericht gevoel te geven. De entree van de winkel heeft de uitstraling van een hotel lobby. De nieuwste items worden gepresenteerd als ‘new arrivals’ aan een wand van opgestapelde, open koffers. De presentatietafels lijken op het ontbijtbuffet, maar dan gevuld met “delicious lingerie”. Een TV scherm toont non-stop het laatste mode- en lingerienieuws en ook het direct bestellen vanuit de webshop op Ipads is mogelijk. Een extra service voor de klant zijn de speciale scanners, waarbij de membercard vanaf je smartphone gescand kan worden. Deze digitale membercard kun je gebruiken door de Hunkemöller app te downloaden op je smartphone. Klik hier voor de app

De paskamers zien eruit alsof je een hotelgang in loopt en nodigen uit om de nieuwste items te gaan passen. Om de “fitting experience and world class service” te kunnen geven die past bij een first class hotel, is elke paskamer voorzien van een “Do not disturb” of “Assistence needed” deurhanger, want in alle rust passen is een must voor lingerie. Niets is zo vervelend als je eerst weer volledig aan te moeten kleden om een andere maat te zoeken. Het personeel in de winkel staat voor je klaar om je te adviseren, professioneel je maten te nemen en je te helpen de best passende beha uit de collectie te vinden. Er is er zelfs “roomservice” aanwezig. Druk in de paskamer op de bel en het winkelpersoneel gaat voor je op zoek en komt terug met een bell boy trolley vol slipjes en bh’s in de juiste maat.






www.hunkemoller.nl