Even terug naar de basis

We kunnen niet meer zonder onze telefoon, dat tijdperk is inmiddels al een tijdje aangebroken. Weetje nog die goede oude tijd waarin een verjaardag echt een verjaardag was en je niet tegen de muur stond te lullen, de tijd waarin brieven en kaartjes versturen nog de normaalste zaak van de wereld was, die tijd waarin wij als mensen veel minder prikkels van buitenaf kregen? Ik betrapte mijzelf vorige week op het feit dat ik continu wordt getriggerd door mijn telefoon te pakken. Even snel, gewoon even snel kijken of ik iets heb gemist. Snel even kijken of er appjes binnen zijn gekomen..... Ik was het zat! Spuugzat. Ik besefte mij dat iedere keer die telefoon oppakken geen goed deed voor mijn hoofd en mijn humeur. We worden tegenwoordig in een ander zijn leven gezogen wat automatische betekend, een ander zijn zooi. Ik opende de afgelopen weken mijn eigen Instagram veel minder vaak omdat ik zo intens werd meegezogen in de negativiteit van anderen. Ik maakte een andere Instagram aan en ben da

TV commerical met Sylvie voor Hunkemöller


Eerder schreef ik al over Sylvie, het nieuwe gezicht van Hunkemöller. Niet gelezen, klik hier om het berichtalsnog te lezen. Vanaf 19 Maart zal Sylvie schitteren in haar lingerie op de Nederlandse TV in de commerical van Hunkemöller. 



Op Facebook konden de fans stemmen welke brand song de reclame zou moeten krijgen. Meer dan 5000 stemmen kozen voor "a million in one".

De tagline, door Sylvie ingesproken, luidt; ‘ Wie je ook wilt zijn, ga voor alle 3 naar Hunkemöller. Kies 3 bh’s en krijg de derde gratis.’ Sylvie van der Vaart: “Fashion is mijn passie,lingerie is mijn geheime wapen. Ik vind het ontzettend spannend om in lingerie te verschijnen in TV commercials en in fotografie. Het is voor mij een droom die uitkomt om te werken voor een merk dat ik ook echt zelf draag.” Aldus Sylvie.

Hieronder kun jij alvast de commerical bekijken met Sylvie in de hoofdrol.
Wil je backstage beelden bekijken van de commerical, like dan de fanpage van Hunkemöller.