24 sep. 2012

Must know deze week - Weleda, LOOkX, Carmen, Catrice, By Vicky, Kneipp, TBS, So nude

Dagelijks stroomt mijn mailbox over met persberichten. Omdat ik niet over ieder nieuw product een aparte blogpost kan maken, maar ik jullie toch op de hoogte wil brengen van de leuke nieuwtjes zal er wekelijks 1 blogpost online komen met een verzameling van alle nieuwtjes. Dit kan gaan over beauty maar ook over fashion.


Photobucket

Weleda Biologische Bodylotions
Steeds vaker kiezen we bewust voor biologische verzorgings producten en daarom heeft Weleda 4 nieuwe bodylotions in het schap gebracht. -deze liggen inmiddels al in het schap-. Elke bodylotion heeft een unieke geur en formule. Zo is granaatappel voor de rijpere huid, wilde rozen voor de normale tot droge huid, duindoorn voor de droge huid en citrus voor alle huidtypes. Alle flacons bevatten 200ml en de prijzen variëren tussen de € 11 en € 18,00. Voor de verkooppunten kijk je hier.


Photobucket

LOOkX Herfst/Winter 2012-2013
Jullie hebben al vaker gelezen over LOOkX, een fijn make-up merk met erg mooie producten. Ook LOOkX gooit een Herfst/Winter collectie in het schap. Inspiratie voor deze collectie komt regelrecht van de fashion trends van dit seizoen. De collectie bestaat uit 4 verschillende kleuren oogschaduw, 2 keluren lip gloss Care & Shine, Lipstick in 2 kleuren en een Dip-in eyeliner. De herfst/winter collectie is al verkrijgbaar met prijzen van € 7,00 tot € 18,00. Voor de verkooppunten klik je hier ( Stay tuned, want mijn review over de nieuwe eyeshadow komt 1 deze dagen online. Kom dus zeker nog een keertje terug)

Photobucket
Carmen introduceert Sotfcare haarverzorging
Als je veel gebruik maakt van een stijltang, föhn of krultang moet je je haar natuurlijk optimaal verzorgen. Daarom introduceert Carmen Software haarverzorgingsproducten met shampoos, conditioners en een serum. De softcare producten beschermen je haar tegen de hitte van bijvoorbeeld je stijltang en daarbij hebben de producten een milde, reinigende en vochtherstellende werking. De prijzen van de softcare producten variëren tussen de € 7,00 en € 8,00 en zijn verkrijgbaar bij Kijkshop en Mediamarkt.

Photobucket
Catrice Upper Wildside
Catrice heeft weer een nieuwe limited edition uitgebracht vol met mooie tinten, bruin, beige, rood en oranje staan tegenover groen en blauw. Kleuren die je niet genoeg kunt hebben! Indian vs Urban, aldus Catrice. Deze limited edition heeft weer veel leuke producten als Long lasting cream shadow in 3 kleuren, Lip gloss stick in 2 kleuren, een Sun teint bronzing gel, nagellak in 5 kleuren en als laatste om je beauty producten in op te bergen, de suede beauty bag. De prijzen van de producten variëren tussen de  € 2,00 en € 3,00 en liggen eind September in de schappen van Trekpleister en Kruidvat t/m einde Oktober.


Photobucket

Beauty By Vicky
Er is weer een nieuwe beautybox opkomst, namelijk de By Vicky box die maandelijks zal verschijnen voor meiden die helemaal gek zijn van cosmetica. Iedere maand bevat de box 5 producten die speciaal geselecteerd worden. De boxen hebben een beperkte oplage dus grijp je mis? Dan heb je ook echt pech. Je kunt een abonnement nemen op de box voor maar € 14,95 inclusief verzendkosten. Ook kun je de box eenmalig aanschaffen om hem bijvoorbeeld cadeau te doen aan een vriendin, je moeder of iemand anders die je blij wilt maken met een leuk verwen pakket! Voor meer informatie surf je naar www.byvicky.nl.


Photobucket
Tijd voor een Patchoulipauze met Kneipp
Kneipp heeft weer een heerlijke nieuwe verzorgingslijn op de markt gebracht, namelijk Patchouli.
De Patchouli verzorgingslijn bestaat uit een douchegel (200ml) € 4.99 een Massageolie ( 100ml) € 7.99 en een Badolie (100ml) € 8.99. Deze Patchouli lijn zorgt voor rust en energie. Op dit moment wordt Patchouli de geurtrend van nu genoemd door de geur van warm en zacht en zoet met kruidig. Zoals we gewend zijn van Kneipp zijn ook deze producten vrij van Parabenen en vrij van mineral oliën. De Kneipp Patchouli producten zijn te koop bij diversen drogisterijen.
Photobucket
The Body Shop Dragon fruit lip butter
Een verzorgende lippenbalsem met een sappige en zoete geur, dat is de nieuwe lip butter van The Body Shop, Dragon Fruit. De textuur van de lip butter is romig en boterachtig waardoor de lip butter als het ware smelt op je lippen. De Dragron Fruit lip butter is het eerste product van The Body Shop waarvan 100% van de winst naar 3 nationale goede doelen, Bomenstichting, Guusje Nederhorst Foundation en Proefdiervrij. De opbrengt zal verdeeld gaan wordne over de 3 goede doelen. De Dragon Fruit lip butter is verkrijgbaar in de webshop van The Body shop voor € 5,00 (10ml).


Photobucket
CoSTUME National Lanceert SO NUDE
Parfum, wie is er niet dol op, behoor jij tot die categorie dan is deze parfum het verder lezen zeker waard! Costume National is vooral populair in de mode wereld. De kleding staat voor neutraal en eenvoudig maar toch chic. Nu komt dit prachtige merk ook nog eens met een fijne parfum, So Nude. De geur opent zich kruidig door Kardemom, Komijn en oranjebloessem. Daarna ruik je ook Ylang Ylang, Damask en tuberoos. Ook vind je in de parfum de warme geur van Cederhout en de heerlijk rustgevende geur, Patchouli. De geur wordt helemaal compleet gemaakt door Sandelhout. Dat beloofd een spectaculaire parfum! Benieuwd geworden? De geur ligt inmiddels in de winkels. So Nude 100ml € 109,- So Nude 50ml € 80.00 So Nude 30ml € 57.00.


Volg Swil Facebook, Twitter & Bloglovin

Zoeken